Blöjbarns föräldrar

2009-03-14 @ 19:32:38
Jag e lite fundersam när det gäller sonen som nu e 4 år och fortfarande har nattblöja.
Man ska inte jämföra barnen, men hans storasyster va 2 när hon var torr både dag och natt. Det e till och med så att lillen pinkar på sig på dagis för att han inte haft tid att gå på toa. I dag kissade han på sig 2ggr! Nu e jag den där som alltid tror det är nåt fel och vill därför skriva om det. Jag kanske inte är så pedagogisk alla gånger och kan lätt bli irriterad när han inte går till toaletten när han e kissnödig. Nån som kan trösta mig med nåt positivt i detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0