Bytesdag

2009-03-27 @ 08:22:44
Hej alla läsare,

Satt och tänkte på om vi inte kan hitta på nåt roligt! :)

Alla bloggare har ju olika bilder och ikoner på sina bloggar och vore det inte lite roligt att ha en "bytesdag"?
För vissa är en del bilder och ikoner kanske privata och som man inte vill dela med sig av, men mycket är säkert sånt man hittat på nätet och laddat ner och som vem som helst skulle kunna göra.
Vad säger ni? Jag skulle tex vilja ha en gullig liten fjärils ikon om någon har. (ÄLSKAR FJÄRILAR)
Mina bilder delar jag mer än gärna med andra, så har jag bilder som nån vill ha är det bara att höra av sig.
Det krävs ju dock att vi använder oss av mejl  för att kunna bifoga dessa bilder och-eller ikoner då det inte går att ladda upp bilder på inlägg.

En liten roligt grej bara...
Är det nån som hänger med?

Kramisar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0