Dagens

2009-03-04 @ 07:09:12
Godmorgon,

Så var det onsdag igen då. I natt har jag sovit så gott, inte vaknat en enda gång.
Rent allmänt känner jag mig ständigt trött och skulle mer än gärna vilja ha lite ledighet.
Jag tror vi har haft alldeles för lite sol och det är det som gör att vi blir trötta.

Idag kände jag mig velig om vad jag skulle sätta på mig och såna dagar brukar jag känna mig obekväm hela dagen.
Börjar man byta och ha sig blir det bara värre, så det får bli som det blir idag.
Kjolen klickade jag hem från Ellos och den har blivit så stor.
Tröjan är säkert 8 år gammal och sjalen är mer än 10.
Tightsen däremot, de är nya från i lördags. En blandat kompott kan man säga...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0