Köp större bröst på nätet

2009-03-01 @ 09:50:02

Tänk om man kunde tro på detta...
Då skulle det säljas piller som aldrig förr...

Nu ska man kunna få större bröst genom att köpa örtkapslar på internet. Det är hemsidan storre-brost.se som går ut med informationen.

Genom tabletter som ökar hormonproduktionen ska nu kvinnor kunna få större bröst. Hemsidan menar att man genom att äta 180 kapslar under tre månaders tid ska kunna öka sitt bröstomfång.

- Eftersom jag är en skeptisk person praktiskt taget bombade jag er med mail och frågor. Lyckligtvis svarade ni på vartenda mail på ett mycket bra sätt. Jag är kräsen när det gäller kundservice på onlineaffärer. Jag har alla fall tagit Breast-Perfect kapslarna i två och en halv månader nu och är entusiastisk. Mina bröst har växt ungefär en storlek och köper nya Bh:s var och varannan dag. Jag ser mycket fram emot sommaren och stranden, skriver en kund på storre-brost.se.

- Varje gång jag gick ut med min kompis Jenny fick hon alltid allas uppmärksamhet eftersom hon har ganska stora bröst. Jag var alltid ett bihang och stod som ett fån bredvid när de stötte på henne. Självklart blev mitt självförtroende påverkat av detta och jag slutade gå ut med henne. Jag har tagit Breast-Perfect i två månader och mina bröst är märkbart större nu. Jag har börjat gå ut igen och det verkar som om män är mer attraherade av mig nu. Jag kan verkligen rekommendera Breast-Perfect, skriver en annan kund på hemsidan.

Men har dessa piller verkligen inga biverkningar?

- Det är osäkert om pillren verkligen har någon effekt. Men om så skulle vara fallet är detta principiellt alarmerande eftersom en ökad cancerrisk i östrogenkänsliga vävnader, till exempel bröst, inte kan uteslutas, säger professor Jan-Åke Gustafsson som är känd för sin upptäckt av östrogenreceptorn beta vid Karolinska Insitutet till Mentor Online.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0