Laddar inför kvällen

2009-03-06 @ 15:44:11

Äntligen har man kommit hem och fredag är det också!
Det första jag gjorde när jag kom hem var att hälla upp ett glas vin för ikväll är det fest... Mm ,vad gott. Skål på er!
Gubbens jobb ska ut och vi kärringar e medbjudna.
Ett väldigt trevligt initiativ tycker jag.

Så är det här med kläder då... samma problem varje gång man ska ut.
Att det ska vara så svårt att bestämma sig för vad man ska ha på sig,
kan inte fatta.
Men det är väl ändå typiskt kvinnor, håller ni inte med?
Visst är det många fördelar med att vara kvinna, men ibland skulle man ha lite av det manliga om ni förstår vad jag menar. De bekymrar sig aldrig över vad de ska sätta på sig, rynkor, fettvalkar, vad de äter och allt vad det nu är.
De bara är! Men det är det som är lite roligt också, att vi är så otroligt olika.
Hur som helst, ikväll känner jag verkligen för att ha kul!

Ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0