Lördag

2009-03-14 @ 08:50:42
Då har man tagis sig igenom fredagen den 13:e och det är min och gubbens dag för att vi träffades just fredag den 13:e. Vi e lite fåniga och firar det lite så där varje gång den dagen inträffar då det inte är så ofta. Men igår kan jag säga att vi bara åt god middag och drack vin och redan vid 22 tiden ville jag lägga mig. Vad tråkig man e egenltigen, på vardagarna gnäller man över tröttheten och måste sova tidigt för att orka upp. Då borde man ta vara på helgerna lite bättre kan man tycka. I dag är det en så här dag då vi inte vet vad vi ska hitta på. Jag skulle behöva ta mig till Ikea för att reklamera min dotters två byråer, men det verkar jobbigt. Snöar gör det också och bara det gör att man inte vill gå ut. Nu vill jag ha sol och värme! Vad ska ni hitta på en sån här dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0