Allvarlig

2009-03-09 @ 09:29:40
Suck, då var det måndag igen då...

Det är den värsta dagen på hela veckan tycker jag. Är alltid så trött och har svårt att komma igång. Jag tycker inte att man hinner med nästan nånting på helgerna och det är ju då man vill göra allt annat man inte hinner med på vardagarna. SÅ många gånger man kan undra vilket liv man lever egentligen. Det är 2 av 7 dagar i veckan man har tillsamman med familjen och då ska man hinna umgås, vila, göra nåt roligt, städa och tvätta. Jag avundar faktiskt pensionärerna som får njuta av livet, men samtidigt är det skrämmande många som blir sjuka precis innan de ska gå i pension.
Jag känner så otroligt många som misst livet då det egentligen precis börjat och då kan man ju undra vad livet ska ha för mening. Sen min fostermamma klarat sig igenom 2 cancer fall värderar hon livet helt annorlunda. Hon uppmanar oss unga att ta vara på livet och unna oss det vi vill bara vi kan.
Så det är nog så man ska tänka, leva livet och njuta för du vet aldrig hur länge du får göra det.
Många karriärs människor säger, "det "ska jag göra när jag blir pensionär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0