Prisvärt eller ej

2009-03-20 @ 07:29:40
Jag har så svårt att förstå den stora skillnaden på kläder och priser!
Vissa plagg är inte alls nå märkvärdiga, men ändå så fruktansvärt dyra.

Ta de här, skitsnygga och ändå till ett super bra pris.
Vila - Femme Strap DressVila - Femme Strap Dress
                                             PRIS: 199 SEK

Här är också en superfin klänning som jag lätt skulle kunna tänka mig.
Vila - Lala Corsage DressVila - Lala Corsage Dress
                                               PRIS: 399 SEK

                  Så tittar ni på de här, varför ska de vara så dyra?
Day Birger et Mikkelsen - Feminine DressDay Birger et Mikkelsen - Day Music Solid Dress
              PRIS: 1949 SEK                                PRIS: 1799 SEK

Vad tycker ni, visst kan man tycka det är liste lustigt?

Kommentarer
Postat av: MissCM

Jag håller absolut med dig. Men sen handlar det ju också om märke, kvalité, och en massa annat. Men dom där längst upp var ursöta! :)

2009-03-20 @ 08:03:54
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0