Riva slicka och klistra

2009-03-31 @ 20:32:33

Jag blir så full i skratt varje gång jag får erbjudanden från Yves Rocher.
Än i dag ska man riva, slicka och klistra.
Det roliga är att varje gång börjar jag riva ut nåt jag vill ha, men det slutar alltid med att jag kastar hela skiten för jag tycker det är så fånigt. Det är lite synd för vissa av deras produkter är faktiskt ganska bra.
Bl.a krämen som håller dina nyrakade ben nyrakade, den fungerar otroligt bra måste jag säga.

Jag behöver inte alls raka benen lika ofta när jag använder den.


Kommentarer
Postat av: Karin

Du vet att de har en websida där man slipper, slicka klistra och pyssla va? :D

2009-04-02 @ 17:40:19
Postat av: Haizel Marindi <3333

hej hur gjorde du din heder???
Skulle bli glad om du svarade på min f¨åga tack!

Svar: Oj, den tog mig mycket tid att göra. Först letade jag efter en fin bild men sen får man prova sig fram när det gäller storlek. Alla tips hittade jag på designa din blogg.Lycka till!
LaMari

2012-08-20 @ 13:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0