Ska på förvisning

2009-03-21 @ 10:50:50
I morse vaknade Lucas vid 04.30 och ville inte sova mer. Men nu har man en så pass gullig man som gick upp och stängde dörren så jag kunde fortsätta sova till 09. Sen var jag pigg och utvilad. Jag började med att öppna fönstret och in stormade den underbara vårluften! Mmmm, det luktar så gott! Nu sitter jag här och ska äta en grillad korv till lunch. Sen ska jag til Clinic Visage där det ska göra en förkoll på mina bröst. Jag ska nämligen göra en bröstförstoring med Macrolane. Om ni visste så glad jag är över att det nu ska ske. Sen kommer jag förhoppningsvis att hitta en bh som passar. Har känt mig som en liten flicka med mina små mandariner till bröst och ni anar inte vad jobbigt det har varit. Det som är bra med Marolane är att man bara kan göra en storlek större, så för mig blir det från en litet mindre A till B kupa och det kommer att göra jätte mycket för mig. Bara av att se sig i spegeln är en pina och när jag vill ha figurformade kläder ser jag ut som en kille. Så jag är verkligen glad ska ni veta.

Här är före och efter bilder med Macrolane
Foto före bröstkonturering med MacrolaneFoto efter bröskonturering med Macrolane
Då ska ni veta att jag har mindre än på bild 1.

Kommentarer
Postat av: Eva

Lycka till! Själv kan jag väl säga att jag har det motsatta problemet, så jag har också funderat på att boka en tid...

2009-03-21 @ 12:56:38
URL: http://spok.blogg.se/
Postat av: JENNIE'S HUMOR

Hoppas det går bra och du blir nöjd! :D









HAR DU HUMOR? VÄLKOMMEN IN!



http://jenniesplace.blogg.se



2009-03-21 @ 14:34:24
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0