Stora Bloggprisets vinnare

2009-03-11 @ 15:35:54

Priserna har delats ut. Tävlingen är över. Men vilka vann egentligen?


Sveriges största kvällstidning har gjort som Veckorevyn. Stora Bloggpriset som anordnas av Aftonbladet, avgjordes i kväll.

Under galan korades åtta vinnare.
Hederspriset gick symboliskt nog till Mikael Nilsson och Anna Petersson för deras blogg stoppaFRAlagen.nu.

Modepriset gick till Elin Klings Style by Kling.

Nöje och Kultur plockades hem av bloggen bokhora.

Sport och Fritid kunde Marcus Birro se sig bäst på i bloggsammanhang.

Den lite udda kategorin Livsstil snappade Husmusen åt sig.

Medan Prylar och Teknik strålades upp av Moderskeppet.

Vardagpriset gick till Tonårsmorsa.

Bloggen Opassande fick priset för Politik och Samhälle.


Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

tack för din kommentar :) ja det gör jag, varför funkar det inte för dig? :/ det borde det ju göra om du också har blogg.se som jag har. hur hittade du till mig ? :P hoppas du också haft en bra dag!

2009-03-11 @ 16:05:03
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Postat av: lifely.blogg.se

Sv: Haha jaha men då kan väl du bara skicka alla dina gamla bakgrundsdesigner till mig?! Eftersom jag inte lyckats få ihop en enda vettig! ;) haha



Söta klänningar här nedan förresten =)



/camilla

2009-03-11 @ 18:52:04
URL: http://lifely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0