Tisdag

2009-03-10 @ 06:50:25
Godmorgon mina vänner!
Vaknade helt otroligt pigg trots att jag lade mig vid 23 igår.
Min sovtid är i vanliga fall senast 22, men vi tittade på rally brudar igår och då rann tiden iväg.
Ett gott skratt fick man och kan verkligen rekommenderas.

Tittade ut när jag bäddat och vad gör det, jo snöar! FN, jag som vill ha vår nu!!!
Men tack och lov får jag ta bilen idag... Annars brukar jag gå som en tönt med ett paraply för att inte håret ska bli platt.
Lägger ned ganska mycket tid på mitt hår varje morgon eftersom jag har värsta babyhåret.
Det e gelé och spray som gäller! Men nu när jag färgat håret igen är det mycket lättare att forma och jag är helnöjd med det. I dag ska min lille gosse på synkontroll med farmor och jag är helt övertygad om att det inte kommer att gå.
Envis som en gris och gör inte sånt han inte vill. Vi har redan provat 2ggr nu och fick därför en tid på Ackis.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jossan

har funderat på att se den ett tag och tror visst bestämt att jag får ta och göra det nu :)

2009-03-10 @ 11:33:45
URL: http://littlepinksecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0