Vad ska man säga?

2009-03-16 @ 19:06:46
Här har man tagit bort en rynka mellan ögonen....
Men så här långt ska det väl ändå inte gå?

Hon söver problemen med plastikoperationer

Den bystiga utvikningsmodellen Alicia Douvall, 28, är beroende av att operera sig.

Hon har gjort över 100 plastikingrepp och nu avslöjar skandaldrottningen orsaken till varför hon förstör sin kropp.
- Jag hoppades faktiskt varje gång jag sövdes ner att jag inte skulle vakna upp, säger Alicia Douvall till Aftonbladet.

Hennes besatthet av ett perfekt yttre bottnar i hennes tragiska barndom där övergrepp var en del av vardagen. Hon var väldigt olycklig och levde i skräck.

För att gå vidare och glömma sina svåra år började hon att operera sig. Hon blev till och med portat från många av Storbritanniens plastikkliniker och begav sig då till USA.
- Jag la mig under kniven två gånger i veckan. Jag visste att jag skulle dö i mina försök att ändra mitt utseende och jag hoppades faktiskt varje gång jag sövdes ner att jag inte skulle vakna upp, säger Alicia Douvall enligt The Sun.

Nu är glamourmodellen på bättringsvägen och har lovat sin dotter att inte plastikoperera sig mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snacka om att det gått för långt där!



/lifely.blogg.se

2009-03-16 @ 19:13:44
URL: http://lifely.blogg.se/
Postat av: LINDA

Det är tragiskt såklart. Hur tusan har hon ens råd att göra det?

2009-03-17 @ 14:52:56
URL: http://lindafunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0