Aj, aj, aj

2009-05-31 @ 21:27:04
vad det bränner! Den här helgen har jag bränt mig ordentligt. I går satt jag i solen och pratade med vänner och bekanta i några timmar och på kvällen kändes det kan jag säga. Ska vi inte tala om hur det känns nu. Kan inte ha bh banden på axlarna ens. När vi kom ut till vagnen fick vi börja med att torka golvet, det hade regnat in. Det värsta är att vi inte vet varifrån det kommer.



Det blev grillat både fredag och lördag och det är ju så gott.
Här ser ni mäster grillaren...


 
Den här helgen har vi träffat ytterligare nya  vänner på campingen. De har 7 barn! Deras 2 minsta och Lucas lekte så bra i hop och de var så söta när de sprang omkring på ängen. Alla tre är ljusa i håret så på håll var det svårt att se vem som var vem. Vi kom hem vid 17:30 i dag och jag är helt slut efter att ha varit ute en hel helg.
Jag är inte ensam om att vara trött...


Havsluften ni vet...
Å, så är det en full vecka igen! Nu längtar jag som bara den till semestern. Nedräkningen har börjat.
Nu måste jag nog gå och sova, natti natti.

Kommentarer
Postat av: Fattybom

Av: Tänkte väl det, udda färger. Blir nog häftigt i badrummet där ja :)

2009-05-31 @ 22:30:12
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0