Åter till vardagen efter bröllopsdagen

2009-05-11 @ 10:58:53
Då är det måndag igen då! I helgen har vi varit på Gräsö och myst och det är så underbar luft där ute och man känner sig så lugn. Vi jobbade på med allt vi tänkte så nu är vi klara för att bara kunna åka ut och njuta. Den frihetskänslan är helt obeskrivlig. Lucas älskar att vara där och han blir så arg när vi ska åka hem, både på gott och ont. Vi är givetvis jätteglada åt att han trivs att vara där eftersom det är där vi kommer att tillbringa den mesta tiden i sommar. I går var vi på restaurang för att fira våran ettåriga bröllopsdag. Det kändes faktiskt väldigt speciellt att gå ut och äta och dricka en söndag. I och med att barnen var med valde vi ett ställe där det finns nåt till alla, så det blev China. Nu är min bröstförstoring planerad på onsdag så jag hoppas det blir av denna gång.

Kommentarer
Postat av: eva-marie

Hoppas det går bra på Onsdag :)



2009-05-11 @ 13:16:56
URL: http://girlies.blogg.se/
Postat av: eva-marie

Sv: Ja det är nog som med allt annat. Jag har ju också perioder jag skriver mindre. Man ska skriva för sin egen skull och inte för någon annans. Så har man en period när man inte riktigt känner för det så är det ju bara att låta bli.



HA en fortsatt bra dag :)

2009-05-11 @ 16:48:48
URL: http://girlies.blogg.se/
Postat av: margit

Min väninnas dotter och svärföräldra har också en stuha på Gräsö. Så min väninna brukar fira midsommar med dom på ön.. och hon säger att det är fint där..

2009-06-04 @ 20:58:58
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0