Har shoppat lite

2009-05-28 @ 12:58:11
I går när det var så trist väder passade jag på att titta runt lite på Ellos och där har de nu rea på massor. Egentligen vill jag ju ha lite nya sommarkläder men insåg att jag även behöver lite myskläder. När väl solen är framme och det är varmt dras man automatiskt till linnen och sånt, men när det är som de här dagarna är det nåt lite varmare som gäller. Så man shoppar efter vädret kan man säga. Jag hade den stora turen att klara mig från regnet på vägen till jobbet i varjefall:) I kväll blir det till att veckohandla igen. Då ska jag passa på att titta om det kommit in nåt läckert på Gina och Vero Moda, där har jag inte varit på länge nu. I natt sov Lucas hela natten och det var längesen nu. Han har under den senaste tiden vaknat på natten och då blir även vår sömn störd. Mina tuttar börjar nu kännas normala och jag kan ha bh igen och ser en ganska stor skillnad. Den senaste tiden har jag inte varit så mycket för att klä upp mig. Håret blir jag tokig på och undrar vad sjutton jag ska göra med det. Gjorde ju slingor för inte så längesen och då kändes det bra ett tag, men nu får jag inte till det alls. När jag ser en kort kort frisyr blir jag så sugen på att klippa mig kort igen. Nackdelen är att man måste klippa sig så ofta då för att det ska hålla sig snyggt.
Den här gillar jag

http://www.hairworld.se/ kan ni hitta massor av olika frisyrer.


Min senste beställning från Ellos


Kommentarer
Postat av: Fattybom

Är det ett toalettlock jag ser där? :)

2009-05-28 @ 13:17:23
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0