Nåt annat

2009-05-27 @ 13:46:34
Nu har jag kommit till det stadiet att jag skulle vilja jobba med något annat, men jag vet inte vad. Har ju jobbat inom läkemedel och samma företag i 21 år och trivs förvisso bra men tror det skulle vara dags att göra något annat. Snart är jag 40 år och tänker man på att 21 år av mitt liv har varit på ett och samma ställe låter det hemskt. Jag gillar att göra olika saker och tillhör nog den som ska jobba med något som har med service att göra. Ah, det är så svårt för i och med att jag inte har någon utbildning är det alltid mycket svårare. Man ska nog bara ha turen att halka in genom bekanta i mitt fall för att plugga är inte att tänka på. Snart är det semester och då känns allting mycket lättare och jag har känt så här fram och tillbaka en längre tid, men efter att ha sökt ett antal nya jobb och bara kommit på en intervju tappar man lite självförtroende. Nej, måste nog fundera på vad som skulle vara en bra lösning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0