Ytterligare en dag hemma

2009-05-05 @ 11:17:28
Tack och lov känns det bättre idag, men ögon och näsa kliar fortfarande för både mig och min son. Jag hoppas det blommar ut fort nu så man kan vara ute lite mer snart. Måste säga att jag blir lite rastlös av att gå hemma. Har suttit och beställt lite kläder från Ellos, men det kan bli dyrt innan det är klart. Vi har så mycket andra utgifter inför husvagnsperioden, det ska handlas en nya tältmatta, tv bänk och lite annat smått och gott. I år ska jag ju ha rosa i förtältet och tur nog har jag en hel del av rosa hemma. Den här sommaren ska jag nog vara så tråkig å ha fuskblommor utanför tältet så slipper man tänka på att nån ska vattna de dagarna vi inte kan vara där. Har fått en annan plats i år så den här sommaren ska vi förhoppningsvis inte svettas lite mycket. I fjol stod vi på en solsida och det kan bli upp till 70 grader varmt i förtältet. Det är inte mysigt kan jag säga! Nu ska sonen och jag leka lite.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0