Fruktansvärt trött

2009-11-02 @ 12:42:45
Usch, vad jag är trött idag! Ändå har jag haft en lång helg och allt. I går gjorde vi inte ett smack, tog det bara lugnt precis hela dagen. Jag åkte i och för sig en sväng till Coop för att leta efter en rostfärgad duk och det hittade jag. Sen var jag nöjd och åkte hem igen och det första jag gjorde var att byta duk på vardagsrumsbordet:). Redan vid åtta igårkväll ville jag gå och lägga mig, men då hade jag säkert vaknat mitt i natten och inte kunnat somnat om. Jag höll ut till 21:30 och då lade jag mig på spikmattan och somnade. Vaknade efter 40 minuter och då va jag helt luddig, men på ett skönt sätt. Det kanske är vitaminer som gäller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0