I dag fyller lillkillen 5 år

2009-11-09 @ 13:56:14
Tänk så fort tiden går... I går fick jag nosa på min systerdotters underverk som föddes den 31 augusti och jag blev alldeles rörd när hon jollrade med mig. Det är så mycket känslor som kommer fram när det gäller de små liven. När jag satt med Melissa i famnen insåg jag hur mycket jag glömt från den tiden när Lucas var så liten. Det är först när jag tittar på en film med Lucas som man kan lite återblickar. I dag fyller vår lillkille 5 år och han blev så glad när vi kom in och sjöng för honom i morse. Han slet upp paketen och blev helt till sig när han såg vad som låg i. När han funderat ett tag sa han; "Nu är jag fem år, men hur jag kan ha min pyjamas då?" Det skulle vara så roligt att veta hur de egentligen tänker i den åldern. På vägen till dagis var han så mallig över sina presenter och att han skulle få bjuda på glass och kolasås. I kväll fortsätter hans stora dag så han lär väl vara uppe till sena kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0