Nu börjar det likna nåt

2009-11-18 @ 22:15:21
I flera dagar har vi nu hållt på med ommöblering hit och dit så nu hittar jag ingenting! Underkläderna är i badrummet, Lucas kläder är i hallen, datorn är i vårat gamla sovrum och vår säng är i vardagsrummet. Lite bilder kommer här.



Lucas har fått ett eget bord med två stolar till sitt rum, men han vill vara där vi är.


Här ska vi flytta dataskåpet till det nya "hobbyrummet" (vårat sovrum)



En ständig röra!




Nu har vi flyttat sängen till v-rummet och jag ville göra det lite mysigt så jag satte gardiner direkt mot väggen.



Känner mig ganska nöjd med det här!





Ett gammalt fönster som är omgjort till en spegel.
(En fd till mig har gjort den)



Här försöker vi få till allt mellan sängkläder och datagrejer i det nya hobbyrummet.



Här är nu vårat nya rum.... det har blivit ett hobby/gästrum. Bäddsoffan köpte vi på IKEA så klart och den är så smidig. Tar liten plats och är perfekt som gästsäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0