TISDAG

2009-11-24 @ 17:21:45
I dag är vi alla helt slut! Lucas hade så ont i magen hela natten och bara skrek. Jag försökte ringa 177 flera ggr, men tror ni det gick att komma fram? Man ska behöva knappa in personnummer och allt innan de säger att alla är upptagna, "var vänlig försök om en stund". Till slut somnade i varjefall Lucas och kunde sova en stund men i morse var det dags igen. åkte vi upp till barnakuten där han undersöktes och han var helt förstoppad. Läkaren stoppade in ett finger i stjärten och kände att det satt massor av bajs i tarmen. Så de sprutade in ett medel så det skulle släppa och det gjorde det. Sen fick vi tillbaka vår lille Lucas igen och han kände sig så lättad. Nu ska pappa och mamma leka doktor i två kvällar och köra i samma medel så det verkligen släpper och sen ska vi ge honom ett pulver i några dagar så tarmfunktionen kommer igång ordentligt. Nu blev det mycket "skitprat"! Efter flera timmar på sjukhuset åkte vi alla hem för att sova igen lite sömn men jag känner mig fortfarande skitatrött så det blir nog en tidig kväll, igen... Nu ska vi äta Thaicurry som jag blandat ihop som en gratäng i ugnen! Har precis testat gubbens nya skärm och den är som värsta teven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0