Det var verkligen skitkul!

2009-10-27 @ 10:52:15
Som jag skrev igår så skulle jag testa nåt helt annat, Afrodans. Det var SÅ kul, men fruntansvärt jobbigt. Svetten bara rann överallt. Det ska jag fortsätta med. Idag är jag hemma med Malin som fortfarande inte är riktigt frisk. Jag lämnade Lucas på dagis så hon får lite lugn och ro, så nu sover hon. Hon som ska till Egypten och allt i morgon och borde vara hur pigg och glad som helst. Själv håller jag på å bli knäpp av rastlöshet. Har redan bytt gardiner i sovrummet och vardagsrummet... Har suttit och tittat på Ellos efter lite nya vintergardiner och är lite inne på rostfärgat. Det tror jag kan vara snyggt till svart soffa och antikbetsade möbler. Grejen är att jag har så stor fönster och måste nästan ha 4 paneler för att det inte ska se alltför naket ut. Just nu har jag 40% på två varor och det är ju ganska så mycket rabatt. Det är lätt att handla på sig när dessa rabatter kommer, men många gånger finns det mycket mer att välja på än i butiker och det gillar jag. Min kära kusin är i Uppsala nu så jag funderar på att passa på att bli klippt. Har man kort frisyr måste den underhållas hela tiden. Det är den stora nackdelen med kort hår, annars är det otroligt skönt. På fredag ska jag vara ledig så jag jobbar bara två dagar deb här veckan. Tänk om man alltid hade så korta veckor, vad skönt det skulle vara. Om man jobbade 4 dagar i veckan skulle man ändå hinna utföra sitt jobb för jag tror man blir mer effektiv på dessa dagar. Skulle jag få bestämma så skulle alla jobba 4 dagar i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0