En härlig fredag

2009-10-30 @ 18:47:03
I dag har jag varit flexledig för att bara njuta och ha tid för mig själv. Jag började med att åka till min kusin tidigt i morse för att klippa mig lite och sen åkte jag och hämtade ut mitt nya paket från Ellos, ett par nya gardiner och en vägglykta. Vilken besvikelse, gardinerna var så snedsydda att till och med jag hade sytt de bättre. Lyktan var skitfin men satt inte alls nå bra på väggen så den får bli en present el. klapp till nån. Jag har städat hela lägenheten idag, torkat av alla listor och allt som man inte brukar göra annars och det luktar gott och känns så skönt efteråt. Nu har gubben en kompis hemma för att titta på hockey och jag är inte alls intresserad av det så jag får väl hålla mig till datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0