En hel helg utan blogging

2009-10-26 @ 09:10:17

Hej på er,

I fredags fick jag gå hem för att Malin var sjuk. Jag kan inte minnas att hon varit så dålig sedan hon var en liten bebis faktiskt. Sjukvårdsupplysningen misstänkte svininfluensan, men det får man ju aldrig rikgtigt veta om det var. Hon hade en feber på 40,1 i två dagar och en enorm hosta. Men det vände åt rätt håll så nu är hon feberfri men har en grym huvudvärk. På lördagen var jag och barnen själva hemma hela dagen och kvällen och det är nog första gången på flera år det också. Älsklingen var med gubbarna på jobbet och körde en biltävling. Snacka om att grabbar/gubbar blir som barn när de får spela spel och köra bil, det är faktiskt lite gulligt. Vi brudar blir som galna när det gäller kläder, smink och dans samt få snacka tjejsnack. Det är väl tur att vi är så olika. I går tog vi en riktig slappardag och dagen blev otroligt lång i och med en timme längre dag. Vi åkte till  Ica Maxi för att titta om de hade nån vinteroverall till Lucas och de hade dem, till ett kanonpris. En overall för 199:- och en dress med byxa och jacka för samma pris, så han fick både en overall och en dress för under 400:- och det tycker jag är skitbilligt. Egentligen skulle ju jag och Malin ha åkt till Västerås med en jobbarkompis den här helgen men vi avbokade det, vilket var en himla tur i och med att Malin blev så sjuk. Vi tar det lite längre fram isället, kanske till våren eller nåt. I går kväll for jag runt och letade ett par bruna panelgardiner och hittade ett par på Coop. Jag vet itne varför jag bestämt mig för att ha bruna i sovrummet, men det blev i vilket fall fint. Sen åkte en lampa upp på väggen som legat i förrådet hur länge som helst. Jag hade ledsnat på den ett tag, men så är det med viss heminredning. Likaså med en spegel som jag hade i hallen tidigare, den åkte också fram igen, fast i vardagsrummet. Jag tycker det är så mysigt med massor av ljus överallt den här årstiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0