En riktig fest med handbojor och löspitt

2009-10-04 @ 15:41:22
I går var jag på en riktig tjejfest! Det var med löspitt och handbojor... Mitt kusinbarn, Lisa och hennes vän Anneli hade ordnat denna och det är så kul att få beté sig helt gränslöst ibland. Lite tokiga bilder kommer här...



Här är Lisa





Här är vi samlade!



Marie med en löspitt i gummi!



Anneli och jag fick dela på den!



Annelie och Marie med rosa handbojor och löspitt!



Spexapan själv!






Gör om den här ni om ni kan!



En helt vanlig bild.



Ja, det blev en kväll med full rulle och i dag är jag lite sliten måste jag säga.

Skjortan jag har på mig hittade jag på Vero Moda igår för endast 130kr
Finns i andra färger också och är Skitaskön!!!

Kommentarer
Postat av: Trolliz

Haaaa Totte fick rätt. Du kom iväg till Lisa. Hoppas ni hade trevligt. Kram på dig

2009-10-05 @ 10:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0