GODMORGON LÖRDAG

2009-10-10 @ 08:42:01
Vilken härlig morgon, det är lördag och alla är på strålande humör. I går var det kalas för Malin och jag hade bjudit hem 4 tjejer på middag utan Malins vetskap och ni skulle ha sett hennes min när de kom. Det blev verkligen lyckat och hon fick massor av fina presenter. På mitt jobb har vi stora pappersark som vi kastar så jag tog hem en bunt till Lucas så han har nåt att rita på. Direkt lade han upp de på golvet och tejpade ihop till en stor matta och sen satte fantasin igång.





Tänk så mycket man kan göra med så lite.

Jag tog ett glas rött och njöt av att det var fredag.



Jag måste få visa mitt lilla charmtroll



Det ser ju faktiskt riktigt ut.

I kväll blir det fest nr 2. Min stora älskling fyller år idag och det ska vi fira med smörgåstårta och vin.
Så fort affärerna öppnar på Gränby skall vi åka dit och shoppa lite. Jag har hittat ett par stövlar som jag vill ha på Euroskor som jag tror jag ska slå till på, men de kostar 1500:- och det tycker jag är mycket pengar för ett par skor. Men jag har inte unnat mig ett par riktiga skinnstövlar på flera år så jag känner att jag skulle vilja ha det nu. Euroskor är fd Wedins och där har jag jobbat en gång i tiden så jag ska få 20% rabatt av min dåvarande arbetskamrat och det blir ju några hundra i varjefall.

Kommentarer
Postat av: Berit

Vad fint Lukas hade ritat.Krama honom.

2009-10-10 @ 16:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0