Äntligen fredag!

2009-09-18 @ 09:57:31
Som vanligt är man lika glad när man går upp en fredagsmorgon. Grejen är att jag somnade på spikmattan igår kväll och sov i över två timmar på den. När jag vaknade gjorde det så grymt ont. Det sved och brändes som bara attan, så det tog nästan en timme innan det släppte och jag kunde somna om. Men när väl klockan ringde så slog man upp "öjonen" och insåg, ja, det är fredag! Direkt efter jobbet bär det iväg mot Hofors och det ser jag verkligen fram emot. I dag bidde det lite blått och rosa. Just den här klädseln känner jag mig fakitskt rätt ung i:) Det är en kjol från ungdomsavdelning H&M. En vanlig långärmad rosa topp också från H&M. Ett blått sommarlinne och ett par blåa tights från Josefssons. Sen mitt gulliga halsband som jag fått av Malin från Guldfynd.



Fotograf: Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0