Dagens

2009-09-15 @ 21:20:38

Dagen gick undan och jag fick komma hem och krama Lucas efter morgonens tjafs. Iväg snabbt som ögat med Malin till dansen, som hon nu känner att hon inte vill fortsätta. Jag tror jag blir tokig! Hon har inte kommit fram till vad hon vill göra. Fotbollen slutade hon med innan sommaren för hon ville börja dansa istället, men efter dagens dans vet hon inte vad hon vill göra. Hon va skitförbannad! Hur som helst så kom vi hem och då med raketfart till tvättstugan. Nu har jag tittat på Idol och fan vad det är kul. I morgon ska jag ha en kväll vid garderoben. På fredag ska vi åka bort och måste ha hittat ut nåt att ha till 40 års festen vi ska på. Som vanligt skulle jag vilja köpa nåt nytt, men jag ska börja med att prova ut nåt läckert utifrån det jag redan har. Nu ska jag lägga mig på spikmattan ett tag så jag blir lagom dåsig innan sovdags.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: frejjss

fotboll är kul ;)

2009-09-15 @ 21:32:33
URL: http://bloggplace.blogg.se/
Postat av: Berit

Ha så kul i Hofors.Hälsa alla från Berit o Pelle

2009-09-16 @ 14:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0