En blandad dag

2009-09-07 @ 21:27:03
I natt blev det inte mycket sova av för lilla Lucas blev jätte dålig igår kväll. Han vaknade i natt och det bara kokade om honom. Var det inte för att han var för varm så var det gubben som snarkade:) Lucas fick ha en dag hemma med pappa idag för jag hade möte med min chef, som faktiskt var både bra och skönt. Vi satt i tre timmar och jag sa precis vad jag tyckte och det behövde hon verkligen höra. Sen rullade dagen på i ilfart. Hem å åt middag, iväg och handlade o ladde medicinskåpet med febernedsättande medel. Hoppas det inte blir mer än så här eller att vi också bli sjuka... Nån influensa har jag ingen lust att få!

Egentligen har jag inte så mycket vettigt att skriva idag för jag är inte på ett sånt humör. Ska dra mig till sängs snart och hoppas på en hel natt sömn.

Prosit sa lilla sjuklingen, så nu börjar säkert de där härliga snorandet också och då brukar man sällan klara sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0