En dag som helt uttittad

2009-09-30 @ 20:26:09
I dag har det varit en tuff dag på jobbet, möten etc. Men såna dagar går otroligt fort tack och lov. Hem och direkt iväg för en veckohandling. Men det blev ett par timmar med att leta skor till Malin och det är inte det lättaste. Jag anser ju att hon ska ha ett par praktiska skor medans hon vill ha ett par till fint och då blir det pengar om man ska köpa både och! Så det slutade med inga alls. Ska ta en titt i sportaffärer för där finns det många PRAKTISKA vinterskor. Jag kan säga att halva Gränby centrum tittade på mig idag. I går kastade jag mig in på HM för att köpa ett par strumpbyxor till Malin och hittade givetvis ett par till mig själv. När jag såg dessa drogs jag som en magnet till de. Det som är så sjukt är att man aldrig kan hitta så fina till det priset på damavdelningen. Sen gillar jag mycket av ungdomskläderna just för att det är så mycket färger. Så det här hade jag idag. 




Till detta tog jag en lång munkjacka och svarta stövlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0