En färgklick så här på freda´n

2009-09-11 @ 08:16:49
Tjoho, äntligen fredag!!! I dag tog jag på mig min nya skjorta som jag fyndade på second hand igår. Den skulle bli en riktig vardags skjorta hade jag tänkt mig, men allt som är nytt får vara lite mer festligt till en början. Sen hade jag precis börjat plocka undan mina sommarkläder där jag hade en kjol i passande färg, så den kom fram en gång till. Man ska ju ta vara på varje minut som liknar sommar!







Som vanligt får jag be om ursäkt för de dåliga bilderna.
I kväll ska jag slå till på en ny mobil med lite bättre kamera. Har velat så länge över hur jag ska göra, men nu har jag bestämt mig. Tänkte först att jag skulle satsa på en vanlig kamera, men det är mycket lättare att hantera överföringen med en mobil.


I går skulle jag lägga in en äkta sommarbild, men datorn krånglade.
Det var verkligen en riktig sommardag igår och så här var det längesen man kunde sitta ute.



Jag fick till och med en kant efter Bh:n (men den visar jag inte,hi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0