En grå randig söndag

2009-09-06 @ 14:15:18
Nu har jag badat och oljat in mig, herregud så skönt! Sen tog jag nåt enkelt att sätta på mig i och med att jag bara ska vara hemma. Egentligen brukar jag inte vilja sätta på mig såna kläder jag använder på jobbet såna här dagar, men i dag kände jag för detta.





Tröjan är från Gina, tightsen är från Kapp Ahl.
Ingen bh har jag heller och det syns ju...:) Hängpattar...


Usch, jag måste skaffa mig en bättre spegel! Jag blir så störd på att dessa är delade.
Sen är det skitsvårt att få bra bilder i en mörk hall men det kan jag inte göra så mycket åt. Det ska vara om jag lägger huvudet på sned och frågar älsklingen om han kan sätta upp lite fler lampor.

Kommentarer
Postat av: - H*

- myspys ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0