En helt vanlig måndag

2009-09-28 @ 21:55:54
Då har värsta dagen på veckan hunnit gå och efter jobbet har jag inte gjort nånting speciellt. Är nu inne i min köp period när det gäller pynt till hemmet. Skulle vilja ha ny matta till hallen och det finns så mycket att välja på. Ellos har en hel del fina men Jotex har de absolut finaste. Ellos har givetvisalltid mycket bättre rabattkoder och de mattorna jag skulle kunna tänka mig kostar 1000:- med rabatt. Hu, vad med pengar för ett par mattor! Fast egentligen är det inte så dyrt, men är man en sån som jag som vill byta ut mattor och gardiner stup i ett blir det mycket pengar. Vi alla lägger pengar på olika saker och det är ju det som är så roligt. En period kan jag lägga flera tusen på heminredning och en annan på kläder och ibland på båda. Min älskling har datorer som sitt stora intresse och jag på helt andra saker. Men det är väl typiskt kvinnligt. Nu lägger inte jag många kronor på smink så jag kan köpa mig den där mattan som jag kanske bara använder ett par gånger, men det är i stort sett samma pengar. I fredags vann en jobbarkompis 100.000:- och de pengarna skulle inte jag tacka nej till. Jag vet inte på rak arm vad jag skulle lägga de på, men det finns alltid nåt. SÅ nu ska jag köpa mig några lotter! Visste ni att chansen att vinna 100.000:- på triss är 1 på 500.000? Då ska man ha en jävla tur om man vinner. Men spelar man aldrig kan man heller aldrig vinna sägs det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0