En rosa lila zebra

2009-09-29 @ 09:49:45

Natten har varit lite si sådär, vaknade ett par gånger och svettades så jag fick lov att öppna fönstret. Å, vad gott det luktade! Sen började tankarna snurra på både det ena och det andra. Vad jag skulle sätta på mig, hur jag ska lägga alla saker i den nya husvagnen, vad jag ska hitta på för nåt kul på fredag när gubben ska på hockey etc. Men till slut somnade jag gott om. När jag gick upp tog jag mig en lugn och fridfull frukost vid teven, som jag egentligen är helt emot. Men ibland får man ifrångå sina principer. När jag var klar med mig själv tog jag mig tiden att byta överkast i sovrummet  (Nu kretsar det mycket till förändringar i hemmet) och det blev så fint. Vid den här årstiden dras jag mycket åt den mörkare stilen med mycket ljus. Min egen klädsel blev istället med lite mer färg. Det blev en poloklänning med randiga leggings. Ett rosa pärlhalsband, svart skärp och stövletter.






Klänning - Förra årets modell från Gina
Leggings - Coop
Skärp - New Yorker
Stövlett - Skopunkten
Halsband - HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0