En sommardag

2009-09-09 @ 10:47:45
I morse var det härligt att gå upp för solen var tillbaka igen. Man har så svårt att acceptera att hösten snart är här så jag tar gärna lite mer sol och värme. Tog matlåda idag så man kan få lite röda kinder samtidigt som man får i sig mat. Just nu har mitt hår blivit så långt och jag får ingen ordning på det, men jag vill heller inte klippa av mig. När jag inte får till frissan är det heller inga kläder som känns bra så idag fick det bli en tant grön klädsel som jag haft en gång tidigare. Men efter tvätten åker den till Malins byrå för då har jag haft den färdigt. Ett par tre gånger, max, har jag de kläder som jag känner "sådär" för.

Kolla vilket putarsel jag har och hur håret hänger som svinto!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Fin outfit:)

kram Sanna

2009-09-09 @ 10:58:01
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0