En söndag i morgonrock

2009-09-06 @ 11:00:12
I dag känner jag inte för att göra ett endaste dugg, bara slappa! Jag minns för några år sedan, då hade jag en sån fruktansvärd ångest på söndagarna men tack och lov är det över. Nu ser jag mer att dessa dagar är till för att vila upp sig. Just nu är både min stora och lilla älskling på den stores jobb för att städa ur bilen så jag får en liten stund helt för mig själv. Låg och funderade på om jag ska ta mig en promenad, men jag tror jag skiter i det me. I morgon har jag utvecklingssamtal med min chef och det blir nog nåt i hästväg. Just nu är jag otroligt irriterad och besviken på henne så jag har skrivit ett brev som hon ska få läsa innan vi sätter oss. Hon har nämligen en förmåga att avbryta en hela tiden när man pratar så jag skulle inte ha en chans att få säga det jag vill. Sen får vi se hur det slutar, antingen blir det bättre eller så blir det än värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0