GODMORGON FREDAG

2009-09-25 @ 08:38:47
Så är det fredag igen... Den här veckan har bara rusat sig igenom och ändå har jag inte gjort något speciellt. Kvällarna går som på räls och sen är det arbetsdag igen. Men idag ska jag sluta tidigare och ta mig en titt på Lindex och KappAhl för att se om det kommit in nåt nytt roligt. Sen bär det hem för att ta helg med ett glas vin och grilla, så jag hoppas det blir fint väder som de lovat. I morgon ska vi på husvagnsmässa i Kista. Sen får vi se om vi åker därifrån och har beställt en ny eller om vi behåller den vi har ett år till. Det skulle verkligen vara kul med en helt spritt ny vagn, som ingen annan har haft. Men det är en hel del pengar oxå. Nu anser vi att vår husvagn är som en sommarstuga och då kan man lägga lite mer pengar på den istället. På söndag är det städdag på dagis igen... Sist kunde vi inte vara med och fick istället måla ett staket som "straffuppgift", vilket tog mer än 8 timmar. En städdag beräknas till 4 timmar så vi anser att vi redan jobbat in den här städdagen, men sörru så var det inte. Jag blir så satans förbannad! Tack och lov är det slut på allt sånt här snart. Hon som är föreståndare har jobbat alldeles för länge på ett och samma stället så hon kan inte se saker i sidvinkel längre. Så här har det alltid varit och så ska det fortsätta vara, typ. Nä, nu har jag bara gnällt, fy på mig! Nu är det fredag och då ska vi vara glada:)

Kommentarer
Postat av: Berit

Hej.Vi räknar med att åka på söndag.Men det kanske vi kan ändra på

2009-09-25 @ 15:59:18
Postat av: Berit

Hej.Vi räknar med att åka på söndag.Men det kanske vi kan ändra på

2009-09-25 @ 16:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0