Lite bilder

2009-09-21 @ 20:26:37
Här är min "pappa". Nej då, men jag önskar han vore det! Det är Stickan från Hofors!



Här är hans älskling, Ulla-Britt



Här är Carinas fina blomma som stod på bordet.



Här är tokiga Carina. Hon är för gó! Puss på ré.




Carinas man, Stefan, som är son till Ulla-Britt.




Här är deras underbara uteplats som vi solade på i lördags.



Ett vardagsrum med stil. Kolla in vitrinskåpet.



Här sitter vi och solar och tar en kall.



Här är vi klara till att gå till festen.






Det är den här blusen jag menade att jag köpte på torget. Jag prutade ner den till en hundring!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0