Lördag morgon

2009-09-05 @ 09:57:08
Knack knack.... idag är det många som hoppar på övervåningen! Köpte ett rosévin jag fick smaka av en god vän från Gräsö och det måste vara av en väldigt stark druva...

I dag är jag på "göra om" HUMÖR. Det har kommit en grå klädsel till vår Ektorp soffa som jag skulle vilja ha, men den var så dyr att man nästan lika bra kan köpa sig en ny soffa. Men fn vad snyggt det skulle vara. Sen vill jag byta våra antikbetsade möbler till vita, men grejen är att det inte finns nåt bra dataskåp i vitt. Det är nåt jag tycker är konstigt, vita möbler kryllar det av annars men ett smart å praktiskt skåp finns det inte. Vi har Alves skåp och det är skitbra, man stänger bara dörrarna så lipper man se allt.


Precis ett sånt här skulle jag vilja ha i vitt och sen vore hela problemet löst. Alla andra möbler jag vill ha finns ju i vitt. Till att börja med skulle man ju tapetsera om, men gubben höll på å tuppa av när han hörde det:)

Vi ska ner på stan för älsklingen ska köpa lite smått & gott på Classes och där finns det faktiskt mycket roliga saker även för mig.

Kommentarer
Postat av: Angel

Sugen på att åka till Prag? Idag har jag en Prag-guide i bloggen från min point of view. Ha de gott :)

2009-09-05 @ 10:12:34
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Berit

Coola ner dig lite.Var rädd om Tomas

2009-09-05 @ 18:44:08
URL: http://nej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0