Måndag

2009-09-14 @ 12:56:48
Hej å hå så fort en helg kan gå!
Tittade på långfilmen som var i går kväll (kommer fan inte ihåg vad den heter) och för ovanlighetens skull såg jag hela. Det va en film i min smak. Trots att klockan var så mycket så hade jag skit svårt att somna. Jag låg och funderade på både det ena och det andra, det är kalas här och kalas där. Jag var så trött i morse att jag skrattade åt mig själv. När jag är så trött kan jag bara titta med ett öga så när jag skulle hälla upp vatten i en mugg hällde jag bredvid så det rann vatten ner på golvet. Inget kaffe hade vi heller så det tog ett bra tag innan jag vaknade till. Nu när jag är ljus i håret reagerar jag själv varje gång jag ser mig i spegeln och alla kläder jag provar ser helt annorlunda ut i hop med den nya hårfärgen. Vad mycket håret gör egentligen. Idag åkte en gammal långskjorta fram och helt plötsligt tycker jag att ljusblått är skitfint. Åtminstone nu när jag är ljus. Tog mina nya skor och fick världens skavsår. Jag hatar en del nya skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0