Skitnatt

2009-09-02 @ 08:16:24
I natt var det fördjävligt, jag vaknade 02 och låg vaken fram till 05. Då var jag som ett åskmoln kan jag säga. Nu har jag den senaste tiden varit otroligt less på jobbet och jag vet inte om det är det som spelar in. Det känns som om jag går i en bubbla hela tiden. Jag har sökt flera jobb men inte fått något svar. Det senaste till Media Markt som skall öppna här i Uppsala. Nu har jag varit på mitt jobb i 21 år så det kanske inte är så konstigt, men trots det har jag gillat det jag gör. Det gör jag även nu, men det är fel arbetsplats! Den här dagen blir nåt det, jag får nog se till att hålla mig vaken med några extra koppar kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0