Snart kärring

2009-09-08 @ 10:43:36
Nu är det inte så många månader kvar tills jag blir kärring! Jag har funderat fram och tillbaka hur jag ska göra och nu har jag bestämt mig för att ha en fest och inte vilken fest som helst, utan en 70-tals fest! Så nu ska jag börja leta efter kläder och annat från den tiden och det ska bli så kul. Vi har några second hand butiker här i Uppsala, men det kanske finns andra ställen att leta på. Tradera är ju också ett alternativ och där finns det ett och annat plagg, men det känns alltid mycket roligare att prova först. Är det nån som har några tips på vart man kan hitta mycket från den tiden? Jag ska även duka med den stilen så det gäller även dekoration och annat roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0