Tror jag blir tokig

2009-09-01 @ 08:06:49
Nu är det snart i en månads tid som jag har vaknat på nätterna och inte kan somna om. När jag går upp på morgonen är jag helt slut och skallen dunkar som om jag druckit en hel tunna vin. Två kvällar i rad har jag nu provat min nya spikmatta och det är helt underbart när man ligger på den. Man blir alldeles vimmelkantig och trött på ett jätte skönt sätt. Men nu vet jag inte vad jag ska ta mig till för så här blir man ju tokig av att ha det. Sömnen är så pass viktig för att man ska orka och må bra. Så nu har jag konstaterat att det är sömnbristen som ger mig det dåliga humöret. Har ni något bra tips på hur man ska få en bra sömn? Jag läser ju aldrig böcker men det är kanske det man ska börja med, om det nu skulle hjälpa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0