Beach 2010

2010-04-26 @ 20:07:35
Hm, nu börjar alla prata om hur de ska hålla igen hit och dit bara för att ha fin figur till sommaren. Jag kan än i dag bli ganska så påverkad av det och börjar själv tänka i de banorna, vilket jag absolut inte ska för då är det så lätt att hamna i skiten igen. Men min kropp ger hela tiden signaler om att det börjar bli dags att tänka på innehavet och öka motionen och så blir det alltid i samband med att något annat omkring mig är jobbigt. Jag ska boka tid för LPG massage och hoppas på att den kan ge mig en bra kroppskänsla. Det är dyrt och man behöver gå ett antal gånger innan det ger resultat, som med allt annat så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0