Härligt med lite ledighet

2010-04-02 @ 16:14:27
I går slingade jag håret så nu är jag ljus igen. På kvällen va vi bjudna på middag hos våra fd grannar som nu har köpt hus. Det blev tacos och en tacogratäng som var helt super! Gubbarna kastade pil och vi tanter stod för tjejsnacket. Vi sov kvar hos min systerdotter och har slappat där hela dagen. Tog en smaskig kebab med bröd till lunch och det satt fint. Nu har jag precis hällt upp ett glas skumpa och den är inte god och inget jag kommer att rekommendera. Törley heter den och det är som att dricka bara luft, det finns liksom ingenting annat. Gubben har klistrat sig fast vid teven för det är ju hockey! Ingenting för mig kan jag säga! I morgon blir det påskmat hos min systerdotter och det ska bli gott med lite skinka och sill. Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0