Shoppat både tråkiga o roliga saker

2010-04-27 @ 20:54:23
Oj, oj, oj vad det var roligt att shoppa idag! Jag som INTE skulle handla nåt, hm. Det var ju 30% rabatt på alla kläder på CUBUS och jag plockade på mig både blusar, tröjor och cykelbyxor. Kommer ni ihåg när det var modernt med det? Jag hade alla färger man kan tänka sig förr och för ett par år sen kastade jag alla, vilket jag inte skulle ha gjort. Men de var så pass billiga redan från början att det inte svider alltför mycket av att få köpa nya. Jag gick i vilket fall därifrån med en hel kasse för bara 500:- och sånt är roligt. När jag kom hem var det bara att sätta sig och skriva en lista på allt som måste införskaffas till husvagnen och bara sånt som shampo, tvål, rengöringsmedel, papperstallrikar och bestick hamnade på 700:-. Sen måste vi fylla på förrådet med lite stakare dryck oxå och det är ju tyvärr den dyraste varan. Men så är det!

Kommentarer
Postat av: K I T T Y ♥

riktigt fin bloggdesign !

2010-05-09 @ 20:22:51
URL: http://kittyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0