Tillbaka

2010-04-24 @ 10:25:53
Jag har fått frågan om varför jag inte skrivit på länge och anledningarna är många. Har haft en jättejobbig period och då menar jag jobbig. För en vecka sen hade jag sån panikångest att jag inte ens ville leva. Så det går upp och ner hela tiden vilket också är jobbigt. Att inte få en stabilitet på vare sig livet eller sig själv tar en enorm energi. Tankar går fram och tillbaka och man undrar hur livet bara kan ta en sån vändning. I 40 år har livet bara rullat på och det har i och för sig inte varit bra, men styrkan har ändå dock funnits. Men man är inte mer än människa och till sist säger kroppen ifrån. Den stora förändringen i livet ställer många tankar om vad egentligen meningen med livet är. Mycket djupa tankar och känslor kommer fram och som är svåra att hantera. Senaste tiden har jag gått som i dvala och haft en så obehaglig känsla av att livet inte är till verklighet, men Idag känns det rätt ok och jag ska försöka njuta av solen och bara ta det lugnt. Snart är det dags för Gräsö och då hoppas jag verkligen att jag kommer att njuta av den härliga friheten som är där. I går var det en annan dag och idag är det en ny dag och morgondagen vet man ingenting om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0