Besöket hos läkaren gick bättre än förväntat

2010-08-12 @ 20:26:15
I dag fick jag träffa min nya läkare, vilket jag var skitnervös över. Under årens lopp vet jag inte hur många läkare och psykologer jag forslats fram och tillbaka mellan och det är jobbigt bara det, men jag blev förvånandsvärt glad över den läkaren jag nu fick. Han hade redan läst på min feta journal så han va ordentligt insatt i vad som hänt både nu och många år tillbaka. Skillnaden på den nya och den gamla är att den nya går lite djupare i saken och vill verkligen göra ett bra jobb så att jag kan få må bra. Jag grät och grät och känner att jag snart inte orkar med att ha det så upp och ner hela tiden, men han tittade mot mig och sa; -Du kommer att bli bra, Laila, men det kommer att ta lite tid. Nu vill jag ge det här tid för att se om min självkänsla kommer tillbaka och att jag kan acceptera att leva med att inte vara den jag varit.

Tack Hanna! Det kommer att gå bra för dig, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0