Då är inskolningen klar

2010-08-20 @ 13:34:30
Nu har jag varit på förskolan i tre dagar och fick nästan panik igår då Lucas satt som fastklistrad på mig hela tiden. Det var i stort sett bara jag och två till av alla förläldrar som satt med i klassrummet. Men jag försökte ta mig ett steg tillbaka efter rasten och då gick han in själv utan mig!!! Men jag satt precis utanför (bland de andra) så han kom och kollade läget lite då och då. I dag var det som att vända på en hand, han behövde mig inte alls! I dag stannade barnen fram till lunch och det var så kul att se de små krabaterna ta egen bricka och lägga upp maten själva. Det är ju som en helt ny värld för dem. Vi förläldrar fick också äta om vi ville för endast 25:-, så det tackade man inte nej till. När dagen väl var slut såg jag hur stolt min lilla prins gick därifrån. Han fick en ny ryggsäck igår och den ville han mer än gärna ha på sig. Han e ju en stor kille nu... På måndag börjar det på riktigt och jag HOPPAS verkligen att det kommer att gå bra.

Kommentarer
Postat av: Christine

Råkade klicka mig in på din blogg, gud vilken fin header! har du gjort den själv? du kanske har lust att hjälpa mig med att göra en snygg header till min blogg? kramar

2010-08-20 @ 13:39:43
URL: http://christylebychristine,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0